Το καταστατικό αυτού του blog

Φαντάζομαι οι περισσότεροι δεν θα με γνωρίζουν οπότε μερικά λόγια για μένα είναι απαραίτητα. Για να κάνω την ζωή όλων ευκολότερη, θα περιγράψω τον εαυτό μου με bullets:

  • Έχω πολλά νεύρα γενικώς. Δεν γεννήθηκα έτσι (άλλωστε η επιστήμη δεν έχει αποδείξει ακόμα την γέννηση ενός ανίατα νευρικού ανθρώπου) αλλα έτσι καταλήγω (σχεδόν) κάθε μέρα, με τα διάφορα γεγονότα που ένας ζωντανός και έξυπνος οργανισμός σαν και μένα δεν μπορεί να καταπιεί.
  • Έχω περάσει προ πολλού την τρυφερή ηλικία των 16 χρονών, οπότε μπορείτε να είστε σίγουροι οτι διαβάζετε το blog ενός ανθρώπου που μπορεί να γράψει με τα 2 χέρια ταυτόχρονα (και να οδηγάω και πίνω καφέ μαζί) αλλά και ενός ανθρώπου που έχει κάτι να πει, έχουν δει τα μάτια του.
  • Όλοι όσοι έχουν δει γραπτά μου (σπάνιο πράγμα, αν σκεφτείς οτι στο σπίτι μου μπορείς να βρεις 897.000 στιλούς αλλα κανένα χαρτί) τους άρεσαν και θεωρούν οτι το "έχω". Μεταξύ μας, χέστηκα αν το έχω ή όχι.
  • Είμαι επαγγελματίας της πληροφορικής, οπότε θα μπορούσα να φτιάξω το δικό μου blog και όχι να βασίζομαι σε υπηρεσίες κομμένες-ραμμένες στα μέτρα του technologically challenged τυπικού χρήστη ίντερνετ αλλα αυτό θα έκανε το blog αυτόματα να μπει σε ετικέτα "work". Έλα που το blog δεν πρέπει να έχει τίποτα να κάνει με δουλειά, αυτός είναι άλλωστε ο σκοπός του. Να μπορώ να λέω ότι γουστάρω, όποτε γουστάρω, με όποιο τρόπο θέλω και όχι να ψάχνω μέσα σε αμέτρητες γραμμές κώδικα γιατί το τάδε margin δεν βγαίνει σωστά στον Χ browser.
  • Οι απόψεις μου είναι καυστικές, απόλυτες και δεν έχουν ίχνος λογοκρισίας απο πλευράς μου. Αν δεν σου αρέσει, τι κρίμα, προτείνω μια βόλτα στο περίπτερο για ζέβασοφτ και καλή τύχη στην αναζήτηση του επόμενου politically correct blog.
  • Δεν ανήκω σε καμία παράταξη/οργάνωση/ματαιόδοξο πρότζεκτ. Αυτό σε περίπτωση που βγάλεις κάνα συμπέρασμα απο τα συμφραζόμενα.
  • Δεν πιστεύω σε καμία θρησκεία, κανένα θεό, καμία εικόνα και σε κανένα πρόχειρα πειραγμένο βίντεο 4ης κατηγορίας (όπως αυτή η ηλιθιότητα που κυκλοφόρησε πρόσφατα) που προσπαθεί να πείσει τους Χ ανθρώπους για τα Υ πράγματα. Αν ήθελα να ασχολούμαι με άσκοπα πράγματα, θα αγόραζα ένα χαμελέοντα.
Ξέροντας τώρα τα παραπάνω, να περιγράψω τι είδους περιεχόμενο θα βρείτε εδώ μέσα.
Σίγουρα προσωπικά ζητήματα που έχουν ξεφύγει απο το όριο της μαλακίας και πλέον διεκδικούν θέση στα ρεκόρ Γκίνες. Σίγουρα θέματα καθημερινότητας που είναι τόσο τραγικά γελοία που αδυνατώ να τα συλλάβω (πχ το βίντεο με την "ψυχή" που κυκλοφορεί). Σίγουρα θέματα που έχουν να κάνουν με την μοναδική μενταλιτέ του Έλληνα. Και πολλά πολλά άλλα.
Σε καμία περίπτωση δεν θα διαβάσετε για τις μοναδικές διακοπές που έκανα στο τάδε νησί (ίσως μόνο αν συμπεριλαμβάνει κάτι απο τα παραπάνω) ή για την φανταστική νέα ταινία οποιουδήποτε έλληνα "σκηνοθέτη".

Το ύφος όπως είπα και παραπάνω θα είναι αυστηρά καυστικό και προσωπικό, χέστηκα αν θα αυτοκτονήσουν 157 τσιουάουα μετά απο κάθε μου πόστ. Αρχικά σκεφτόμουν να ονομάσω το blog "the punching bag" καθώς ουσιαστικά θα τελούσε σαν σάκος του μπόξ που ακούει όλα τα προβλήματα και τρώει όλες τις γροθιές χωρίς να μπορεί να πει κουβέντα, αλλα μετά κατάλαβα οτι ονομάζοντας το "consider logic" ίσως καταφέρω να κάνω 2-3 ανθρώπους να καταλάβουν οτι η λογική είναι κάτι αναγκαίο την σήμερον (ειδικά) ημέρα και οτι τα όρια της παράνοιας έχουν ξεπεραστεί προ πολλού απο πολύ μεγάλο μέρος του πληθυσμού.

Τώρα που ξέρετε τι να περιμένετε, ελπίζω να επισκέπτεστε συχνά αυτό το blog, καθώς σκοπεύω να το ανανεώνω τουλάχιστον 4-8 φορές το μήνα (και περισσότερο, καθώς υλικό για τα παραπάνω δημιουργείται ακόμα και την ώρα που κοιμάμαι) και τα περισσότερα απο τα πράγματα που θα θίξω είμαι σίγουρος οτι απασχολούν πολύ κόσμο. Ίσως κοντά στα δικά μου νέυρα που θα εκτονώνω να μπορείτε να εκτονώσετε και εσείς τα δικά σας :)

Share this post!

Bookmark and Share